reklama

Dopisy Julkovi: Detské psychologičky

Servus Julko, isto si spomínaš ako si často hovorieval „Šľak ma ide trafiť...“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

U nás na Horniakoch na to máme trocha kratšiu formulku. Skrátka povieme, že nás niečo SERIE. A aby si nestratil prehľad, začnem Ti dopisovať o tom, čo mňa osobne SERIE. Lebo keď je človek NASRATÝ, tak ho často napadnú skvelé myšlienky.

Mňa Ti napríklad už dosť dlho SERÚ "detské psychologičky z televíznych správ" (DPzTS). Ty, ja fakt neviem ako ich do toho TeeVee spravodajstva vyberajú, ale musí to byt ťažká práca. Tie DPzTS sú také tety, ktoré vyzerajú úplne ako cez kopirák. Sú ako predsedníčky ROH na JRD Horné Tŕstie v roku 1984. Obligátna šatka nesmie chýbať. Oproti tým Tvojim čučoriedkam vyzerajú maximálne ako staré rajčiny tesne pred rozpučením. To Ti teda poviem, že keby ma moja mamenka (najsamlepšia na svete) dali za mladi ku takejto „strige“, tak mám zaručene traumu do konca života. Ale dosť takýchto rečí, lebo sa ešte NASERIEM sám na seba, nehovoriac o týchto tetuškách.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na tom vzhľade aj tak prd záleží, ale oveľa viac ma SERIE ako DPzTS aj rečnia cez kopirák. Ujovia moderátori sa ich tam pýtajú stále na to isté ohľadom detského násilia, ale aj tak predsa len... Neviem, či Ti majú nejaké centrálne nariadenie, že môžu rozprávať iba o násilí vo filmoch, správach a počítačových hrách, ktoré tak hrozne formuje našu mlaď. Akoby im niekto na Centrále televíznych psychologičiek zakázal hovoriť, že kým sa rodičia tých detí nezačnú sami normálne správať, nedajú si do poriadku rodinný život a napr. v škole neprestanú nadávať učiteľkám do „peach“, že si dovolili pokarhať ich SUPERdieťa, tak tie ich deťúrence úctu ku druhému nezískajú a budú sa tesne pred „sexom, drogami a rokenróľom“ venovať aj násiliu na blížnom svojom. Alebo sa to nemôže povedať, pretože to len nepasuje do "programovej skladby"?!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže to je to prvé, čo by som Ti asik chcel povedať, že ma SERIE. Dalo by sa ešte veľa o tom napísať, ale Ty si chalanisko velice inteligentný, takže zvyšok Ti dojde.

Záverom som Ti chcel ešte povedať, že nám všetkým dosť veľa chýbaš, ale keďže si už nejaký čas „za vodou“, tak verím, že sa máš fajn. Som si tiež prakticky istý, že ak má Najvyšší aspoň 3 pohromade, tak Ťa má stále pri sebe, aby si mu radil. Takže Ťa chcem ešte aj poprosiť, aby si vyžehlil tých Mojsejovcov.

Dík vopred

Tvoj Mišo

P. S.: Skoro som zabudol - pozdrav odomňa Jara a Deža. Dík vopred po druhé.

Michal Gardian

Michal Gardian

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek netrpiaci(na)newspeak. V pracovnej dobe sa "zabavam" so svojou firmou a vo voľnom čase úplne všeličím.Aj mne môžete nadávať/posielať finančné dary za dizajn blog.sme.sk, vybrali.sme.sk a www.sme.sk Zoznam autorových rubrík:  Nezaradenáveci verejnéčo píšu inítehnológiezábavaextravíkendovníkDopisy Julkovi

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu